Nytt jobb i sommar

Nu är jag typ hur glad som helst :D Pratade med områdeschefen förut idag på service huset om sommarjobbet i sommar och hon sa att jag skulle räkna med att få jobba i sommar :) Det enda som är oklart är vilken handledare jag ska ha och schemat.. Fatta vad nice eller!? Slipper stressa sönder, bättre lön och jobbet ligger med gångavstånd på ungefär 10 minuter. Så sjukt bra!! :D Min sommar är räddad :)

Här ska jag jobba i sommar, servicehuset i Matfors! =)

Jobbade 7.30-16 idag istället för eftermiddag men fick gå vid 3 tiden, as skönt!:D Jobbar hela helgen 12-21 nu så ikväll blir det bara ta det lugnt igen :) Kanske får besök men det får vi väl se då..



Kommentarer
sandra

usch hatar de passen jag med. Ja jag jobbat natt imorgon och 4 timmars på söndag :)

2009-04-17 @ 20:07:58
URL: http://metrobloggen.se/hurricane


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0