Nattjobb

Igår hann jag vara hos jimmy i ungefär 2 timmar innan dom ringde från jobbet och tyckte att jag skulle komma in och jobba natt fram till 02. Snäll som jag är, och som inte kan tacka nej, så sprang jag ner till bussen fortare än fan och satt mig på bussen. Stackars mitt kära sällskap i härnösand men vad gör man inte för pengar?;) Kvällen och natten var hyffsat lugn och jag kom iväg när jag skulle och slocknade hemma i min säng runt 3 tiden. MIN EGNA SÄNG! När sov jag där sist!?

Vet inte om ni redan listat ut detta
men ja, jag sitter nu på skolan trött som ett as och har håltimme i 3 timmar .. Åker nog upp och hälsar på pappsen snart =)

Härnösand ikväll med, bloggar igen imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0