Härnösand

Hej hopp!=)

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen men kommer att befinna mig i härnösand ett par dagar här framöver! Johanna har ju sin lilla lover där så vad gör man inte för sina vänner ;)

Är i Sundsvall nu fram och tillbaka och hämtar lite ombyte och sånt där som kan behövas när man sover borta. Ska tillbaka nu snart igen med 17.05 bussen! Har inte en aning om vad det är som händer ikväll, jimmys son ska iallafall komma en stund så det blir väl lite bus där och sedan blir det väl en film som vanligt och sedan ska jag fan lägga mig i tid ikväll, inte en minut senare än 23.00! Thats a promise:)

Ska kolla igenom packningen nu som min kära mor fixat ihop och se så att den stämmer innan jag ger mig mot stan igen! Ha det toppen bra!


Kommentarer
Ida

Vadå, skolan då? :O

2009-04-21 @ 16:40:50
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0