Förberedelser..

Imorse lyckades jag för första gången försova mig till praktiken! Vaknade 5 timmar senare än då jag skulle börjat, skämdes som en idiot och ringde direkt till områdeschefen och förklarade mig. Vi bestämde att jag skulle gå ut och jobba kvällen istället vilket passar mig utmärkt för då har jag tid till att förbereda för lördag nu! =)

Såhär långt har jag kommit i mina förberedelser
, med lite hjälp av Lisa ;)



Partyhattar, partytutor och spriten! You name it ;)



Singstar med två mickar och 6 olika skivor!

Ååh vad jag längtar tills imorgon nu! Party party :D:D


Kommentarer
Ida

Har du kört ut familjen?;)

2009-04-03 @ 14:47:13
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0