2 timmars jobb, om inte mindre..

Igår bytte jag ju med en kollega på jobbet så att jag skulle jobba ett 4 timmars pass på eftermiddagen och hon mitt 12-21 pass. Kom dit vid 3 idag och käkade innan jagd började, väl när jag kom in och jobbade så tror jag att jag jobbade mindre än 2 timmar innan jag blev hemskickad pga för mycket personal och för lite gäster. Men jag tackar för det för jag är oerhört trött.

Har inte en aning om vad jag ska hitta på ikväll med tanke på att skolan börjar imorgon igen!=/ Jag längtar inte med tanke på att jag ska läsa in en 100 poängs kurs på mindre än två månader, vad i helvete tänker dom med!? Jaja, bara att le och se glad ut och plugga in allt..

Tror jag ska slå på en av filmerna jag köpte igår, Angel med Helena Bergström. Nån som sett den?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0