Tvmys

Ikväll blir det bara tvmys hemma :) I min ensamhet dock men det kan vara skönt det med ibland!:D
För tillfället så ligger jag på linus rum med hans dator och tittar på singing bee. Till mitt sällskap så har jag mobilen, pollygodis och passionsfrukt dricka ;) Blir nog en bra kväll det här med :D

Annars så är jag ganska sur för att jag inte kan följa med och se åttondelsfinalen i sm som spelas i stockholm :/ Lillebrorsan som spelar! Dom möter brommapojkarna och jag vill också see! Men icke.. Jag ska jobba natt så jag hinner inte hem om jag följer med.. Men jag ska heja på dom här hemma :D Jag hoppas och tror att dom vinner ;)

Slut på reklam så nu ska jag fortsätta att se på singing bee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0