Tag 2 betala för 1!

Har precis gjort ett superkap vad det gäller bussbiljetter till Stockholm! På ybuss hemsida så hade dom jätte billiga just nu priser! Resan ner kostar 146 kronor och hem 106 kr!! Super billigt ju! =D Det vart sammanlagt 152 kronor inkl moms :) Anledningen till att jag ska ner dit igen är för att jag blivit kallad till en arbetsintervju :) Vet inte riktigt om jag vill ha det men det är ju alltid värt en intervju och se vad det är dom har att erbjuda!

den 6:e oktober kl 08:00 så åker jag till Stockholm och är åter i Sundsvall kl 21:40 den 7:e =)

Nu blir det problemlösning här hemma! Mor vill ha dricka och det finns inte så många färdmedel förutom cykel och ben! Lat som jag är så blir jag lite fjäskig ;)

Ikväll antar jag att det blir storhandling med mor på någon större butik inne i stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0