Stockholm, here i come!

Jaha... Så var man hemma igen efter att ha jobbat i några timmar! Skulle egentligen haft stängning med men fick gå hem tidigare för att det var så lugnt! Skönt med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, bussen till stockholm går klockan 8!

Väskan är packad, färdsmaten gjord, mobilen strax tankad med lite ny musik och elin snart uppvilad!

Imorgon när jag kommit till cityterminalen ska jag lämna in några cv:n i stockholm city. Efter det blir det middag hos min kära mormor och sedan iväg och hälsa på kusinerna!

Vet inte när jag kommer hem. Tar en buss då jag känner för det!
Godnatt och ha en trevlig vecka, så hörs vi när jag kommer hem!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0