Sova är det bästa jag vet

Rubriken överensstämmer helt utan tvekan! ;) Sova är det absolut bästa jag vet. Sov till 10 idag fast jag egentligen skulle pallrat mig ur sängen vid 06.30 tiden :p Men eftersom jag inte har sådär jätte bråttom med att komma iväg så tog jag lite extra sovmorgon :D Det enda hindret som jag kanske stöter på nu då jag kommer in dit vid halv 2 är  väl issåfall att det kan vara lite mycket folk där så hon inte har tid, men då äre bara att slå sig ner och vänta :)

Idag ska jag ha min älsklings outfit :D
- Beigea chinos
- Vit långärmat tröja
- Vita tygskor
- Sjal som går i beige/vit
- Svart skinnjacka
- Svart liten väska

Älskar den outfiten :D Har ni tur så kanske det kommer en bild på den senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0