Slutsatser

Efter att ha funderat ett tag och efter många om och men så har jag äntligen kommit fram till ett klokt beslut hur jag ska göra med mina studier osv.

Slutsatser
Får jag inget jobb nu så kliver jag på iv efter jul och pluggar upp matten eftersom jag har ig i det och eventuellt några andra ämnen.
Jag söker till frisör nu efter jul, på olika platser i landet. Kommer jag inte in där så struntar jag i någon gymnasieutbildning.

Allt detta har sina för och nackdelar. Men nu har tagit beslutet om att ta ett studieuppehåll och papprena är påskrivna, så nu tänker jag njuta till fullo av att vara ledig ett tag! :) Utbildning och jobb löser sig alltid så länge man vet vad man vill. Jag vill och tror att jag tar mig dit en dag!

Nog om allt detta. Dagen har erbjudit möte med mentorerna, en snabbvisit på jobbet och en trevlig stund med johanna nu på kvällen :) Träffade henne runt 16.30 i eftermiddag och stannade tills ungenfär 20.00. I hennes trivsamma lägenhet blev det middag och en hel del surr! Senare på kvällen tog vi även en tripp till statoil och köpte en godispåse som vi sedan åt upp ute i lekparken! =D

Nu mina kära vänner ska jag gå ner till mitt och slå på en film!
Imorgon blir det storstädning av rummet och tvtittandes på kvällen, vad jag vet hittills.

Godnatt
Sleep tight


Kommentarer
sofia

du gör helt rätt som gör det som känns bäst! håller tummarna för dig tjejen :)

2008-09-27 @ 16:57:05
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0