lördag

Igårkväll så åkte jag in till Ulrica vid 6 tiden så var där lagomt till klockan var halv 7 ungefär. Snackade lite skit med henne och tog en rök! Gjorde henne sällskap i butiken ett tag också men blev inte allt för långvarig eftersom jag var tvunget att åka in och träffa mina kära arbetskamrater :)

Natten var jätte lugn och jag och carro stod i köket! Älskar köket verkligen!:D Det blir liksom inte samma stress som när man har kassa eller drive då. Så det var en jätte rolig natt :) På stängning så tog jag handdisk, torkning och ut och plocka skräp i området! Helt okej!

Vaknade för bara en timme sen ungefär. Skönt att sova!;) Kom hem vid 6 imorse så somnade väl halv 7 så har fått ungefär den sömn jag behöver :D Fick bakadpotatis med räkröra till frukost ;) Eftersom familjen åt det till middag igår så fick jag det nu ist, det är ju min favoriträtt!! :D

Ikväll ska jag in till johanna och göra henne sällskap tillsammans med nån kille från härnösand som hon skulle träffa ;p Så får väl se vad vi tre kan hitta på för nåt skoj tillsammans!  =D

Nu ska jag ta och hitta lite kläder att ha på mig :)
Lite kallt att åka enda till granlo med bara morgonrocken ;)

Srkiver mer ikväll! Ta det lugnt. Väl mött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0