Jobb i Stockholm?

God kväll! :)

Sitter på pappas jobb sen ungefär en halvtimme tillbaka. Har varit ner på jobbet en sväng och kollat lite grejer så tog bussen upp hit till pappa efter det så jag kan åka med honom hem :) Han slutar om cirka 45 minuter så det är inte så lång stund!

Kollar runt på lite olika jobbsajter nu för att se om det finns några lediga jobb. Hittar några stycken och skriver ner adress och telefon nummer :) Detta är då bara inom stockholms län eftersom jag är insatt på att flytta dit inom kort! Har nog ställen så det räcker och blir över nu där jag tänker lämna in cv. Men ännu finns det ett par platser till att skriva ner!

Var inställd på att gå till skolan imorgon men eftersom jag fått ett nattpass imorgon så tror jag att jag hoppar det och sover ut istället! Tänkte ringa angående en annons imorgon också.

Nu blir det en kopp varm choklad och bara vänta på att pappa ska sluta jobba. Sen blir det hem och kolla på lyxfällan som lillebror så snällt spelat in åt mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0