Jobb =)

Hej och godmorgon på er!

Igår kväll blev det jobb för min del, eller inatt ska man väl kanske säga. Isabelle ringde när jag var hos johanna och undrade om jag inte ville komma in och jobba istället för henne fram till 02:00! Sa ja dirket eftersom jag inte behövde stänga =D Kom in lagomt till 9 och började riva och slita i problemen ;) Vi förstängde nästan hela restaurangen innan vi ens skulle stänga.. Fritöserna och massor av disk var klar då klockan slog 02:00! Jag fick ta serveringen och banka med carro, sedan fick jag åka hem till min kära säng !:)

Ska till jobbet en sväng idag med. Det gäller samma det som jag skulle prata om igår men då var ju inte emelie där så då får jag åka in idag med och hoppas på bättre resultat :D Skulle väl inte förvåna mig att hon fått sluta tidigare då bara för det ;p

Ha en bra dag allesammans!
Lyxfällan på tv3 kl 21 ikväll för min del; Hur ser eran kväll ut?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0