Förlust

I dom sista minuterna av matchen så bara rasade det in mål bakom emil. Matchen slutade med vinst för brommapojkarna, 3-0. Surt måste jag säga! Menmen, dom är ju känd för att vara jävligt bra också bp så, grattis till dem och en dunk i ryggen till giffarna!:)

Har precis ätit och sådär. Ska strax ta och rengöra piercingen och sedan blir det väl gå ner till bussen skulle jag tro! Bussen går 18.25 och 20.00 börjar jag jobba! Blir tidig som vanligt, men det är bara bra för jag hatar att behöva stressa :p Stressig som jag varit i alla år så har jag faktiskt börjat lugna ner mig lite nu, och det är jävligt skönt! :D

Nej mina vänner. Mot the toilett och göra sig klar! Hörs imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0