On the road!

Nu var det ett bra tag sen man skrev och jag vet inte vart jag ska börja. Det har hänt så otroligt mycket sen sist!

Arbetsintervjun i Stockholm gick iallafall jätte bra! :) Fick en fast 75% tjänst så jag är hel nöjd! Dock så jobbar jag varje fredag, lördag, söndag och måndag! Det är ett stort minus eftersom det blir jävligt svårt att komma hem och få träffa vännerna men det löser vi nog på ett bra sätt tillsammans! :)

Nu när jag skrivit en bit in på inlägget så kanske ni redan har listat ut varför jag inte skrivit något på hela veckan. Eftersom jag nu ska flytta så har jag haft fullt upp med att fixa med allt som har med det att göra! Men nu är jag iallafall påväg ner och börjar min första arbetsdag på tisdag :)

Så kära Sundsvalls bor, mig kommer ni inte att se mycket av på länge!

Och sen vill jag tacka alla er som var med igår på krogen och gjorde min kväll till världens bästa! Orden kommer från hjärtat. Har aldrig i hela mitt liv haft så jävla kul på krogen som jag hade igår. Alla ni som jag träffade, nyfundna och gamla vänner, levererade en otroligt stor lycka som inte går att beskriva! Love you all! puss



Kommentarer
isas mamma *

du såg ju ut att ha roligt :p

2008-10-12 @ 15:06:23
URL: http://idaahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0