Nattjobb

Hej på er allihop!

Igår kväll blev det ingenting skrivet eftersom mamma, pappa och elsa kom :) Så vi höll på med mitt rum i stort sett hela kvällen! Det blev jätte bra och jag är såååå nöjd :D Bilder kommer längst ner i det här inlägget :)

Ikväll är det natt jobb som gäller! Så ska först äta med familjen här hemma, kotlett med potatisgrattäng och svamp :D Mmmm, mums ;) sedan blir det pendeln in runt 18 tiden eftersom jag börjar jobba kl 19 :) Känns rätt så spännande!

Med hjälp av mina älskade föräldrar så är jag nu den lyckligaste i hela världen tror jag!:) Tack pappa för att du hjäplt mig med tvn och installerat allt som hör därtill! Och tack älskade mamma för att du packat alla mina grejer och köpt laddningsbara batterier åt min kamera :D Kärlek till er!

Klicka för större bilder!



Fönstret som jag blev jätte nöjd med!

 

Så ser det ut! :) Kanske inte är världens bästa fotogtraf men:
I did my best ;)

Hörs imorgon vänner och fiender!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0