Lite jobb och mycket fritid

I somras hade jag önskat så som det ser på rubriken, men det gör jag verkligen inte nu! Jobbar på tok för lite och har alldeles för mycket fritid, vilket resulterar i dålig ekonomi. Det börjar luta mer och mer åt jobbet i Stockholm om det nu blir aktuellt vill säga, man ska inte hoppas på för mycket! Försöker ta dagarna lite som de kommer. Imorgon har jag förhoppningsvis allt på papper om hur det blir nu i vinter och fram tills det att skolan börjar. Förhoppningvis! Även om det är skönt att inte gå i skola så blir man bra rastlös ibland.. Men som sagt, det här är snart löst!

Som jag skrev tidigare har jag varit och jobbat idag, dock bara 2 och en halvtimme. Skulle ha jobbat till 20.15 egentligen men på grund av för lite gäster och  för mycket personal så blev jag hemskickad tidigare. Sitter just nu på mammas jobb och kollar runt lite. Ska alldeles strax kolla mailen och sedan tänkte jag ta en fika om det går för sig!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0