Ledig efter dagar med slit!

God kväll :)

Idag var det jobb precis som vanligt, fick sluta några timmar tidigare också vilket var väldigt uppskattat! Tog pendeln hem till kungsängen som gick vid halv 4 och sa hej till mormor och uffe en sväng :) Efter en god middag bestående av mexicana soppa så cyklade jag upp till mina kusiner och umgicks! Det blev en cykeltur även där, men den här gången ner till elmas dagis och lekte lite! =)

Efter några minuters snack med kattis senare ikväll så kom vi fram till att hon behöver barnvakt imorgon och den rollen tog jag på mig eftersom jag är ledig, och min lediga dag spenderar jag mer än gärna med lilla elma!:) Hon är så mysig så, vi ska på picknick och leka massor hade vi tänkt!

Nu sitter jag hos mina kusiner och ska sova här inatt också. Ska alldeles strax pallra mig ner till källaren och titta på livvakterna som går på svt1 kl 22 ikväll! Det var ju inte igår man såg den filmen så den tänkte jag se på. Super bra film dessutom så det passar ju utmärkt!

Återkommer imorgon med lite bilder!
Godnatt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0