Laddar för jobb!

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte laddat upp några recept eller bildder, men eftersom jag inte har någon digitalkamera så struntar jag i det då mobilen inte är utrustad med världens bästa kamera, tyvärr!

Var upp en sväng till kusinerna förut och hälsade på. Idag tog vi cyklarna och for runt till lite olika lekplatser! Elma satt på min cykel i hennes lilla stol och carolina hade sin egen, och vi hade såklart lika roligt som alltid!

Just nu sitter jag bara och pratar lite med mamma och laddar för jobb! 6 dagar i rad nu, de ni!
Imorgon är det jobb och sedan kommer mina kära föräldrar och elsa över helgen! De har med sig resten av mina grejer!:) Ska bli så skönt att få hit mera kläder och äntligen få inreda rummet=D Det kan jag däremot lova bilder på!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0