jobb jobb jobb

Då var det ett tag sen man skrev sist igen. En klok anledning till detta är att jag jobbar så sjukt mycket så jag hinner inte med så mycket annat än jobb och sova, men jag gör mitt bästa för att hinna med!

Helgen har varit helt okej vad det gäller jobb. Trodde att det skulle vara mycket värre på lördags natten men det var inte så farligt, tack och lov! Det var värre på söndagen kan jag lova. Inte det att det var mycket folk utan det att jag var super sliten bara :p Och det var samma visa igår igen: Hem och sova och nu är jag vaken sen drygt en timme tillbaka!

Jobb idag igen mellan 14-22 :)
Ska försöka skriva en rad ikväll också men jag kan inget lova eftersom jag börjar 11 imorgon bitti och lär vara hemma runt halv 12 ikväll, risken att jag stuper i säng direkt är nog ganska stor men jag ska försöka! Ha en bra dag gott folk!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0