Att handla..

Ja ni, vad säger man? Det där med att handla är nog inte det allra lättaste! Dels så vet man aldrig vad man ska ha och för det andra är det ju så dyrt! Speciellt när det gäller shampoo och andra skönhets produkter. För ett shampoo, balsam, coca cola light, raklödder och ett tuggummi paket betalade jag idag 123,50 kronor! Det är helt sjukt vad de kan  ta betalt..

Mer än så har jag faktiskt inte gjort idag! Sov fram till 14.00 dumt nog.. Sedan dess har jag bara latat mig med datan och glott lite på tv, och såklart ätit en smarrig middag!;) Sen varit ut med mormor och handlat och sedan invigt mitt nya shampoo och balsam och druckit ett glas cola light!

Nu är det dags för mig att bädda ner mig till en bra film! Första arbetsdagen imorgon med start 10:00 så det blir till att kliva upp tidigt, iallafall runt 7:30 hade jag väl tänkt! Så godnatt allihop och sov så gott. Skriver såklart en rad imorgon om hur första arbetsdagen gått!;)


Bjuder på en bild för ovanlighetens skull!;)
Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0