tv kväll

Tänkte passa på att skriva några rader nu innan min lååånga tv kväll börjar!;) Efter att ha varit ut två dagar i rad och dessutom åkt buss och näst intill frysit ihjäl så är jag värd en lång och mysig tvkväll! Inte sant?=)

Från och med kl 18.00 ska jag inte göra nånting annat än att ligga i soffan och trycka i mig massa gosaker och dricka läsk! Slutar kring 23.10 ikväll och då blir det antagligen sova direkt om jag inte redan somnat framför tvn dvs;)

Helgen har varit helt okej iallafall! Allt blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig men har haft hyfsat kul ändå! Det är ju trots allt sånna kvällar som man minns!;) Har ingen vidare lust att skriva om gårdagen just nu iaf! Stor besvikelse.

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan hjälpa till med maten! Ha en riktigt skön kväll för det ska jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0