The end..

Det här är antagligen den sämsta dagen på hela år 2008, för värre än såhär kan det inte bli..

Jag har väntat på den här dagen bra länge nu. Den där dagen då alla småtjaffs blir till ett enda stort bråk och man skiljs åt. Dit har jag kommit idag.. Det här innebär alltså att jag och patrick har gjort slut. Om det är ett gemensamt beslut är ännu oklart. Jag vet inte vad jag vill, men förmodligen vill jag ha honom tillbaka eftersom att jag sitter och skriver om det här på bloggen inför typ hela Sverige. Jag hade nog skrivit om hur singel jag är istället för detta om jag inte hade brytt mig..

Har iallafall jobbat idag. Hade ett kvälls pass mellan 20-00. Fick stå i drivern och det gick super som vanligt ;) Sen efter att jag slutat så beställde jag med mig en fajitasallad hem:D Mums var det! Hade inte ätit nåt på hela dagen förutom en glass och ett äpple, och en alvdedon om den räknas som mat. Kom hem nyss och tänkte bara berätta om min dag. Nu ska jag faktiskt gå ner och kolla på Lyxfällan och Efterlyst som min pappa spelat in åt mig!:) Sen ska jag sova och det är länge, riktigt läääänge;) Ska sova ut riktigt imorgon. Det behövs och jag förtjänar det verkligen!

Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0