Stan och krogenrundan 3maj/4maj

Hej på er alla!:) Sitter här och har blivit lite smått sjuk.. :/ Har ju haft ont i halsen sen i onsdags och det brukar ju leda till förkyldning och hosta och det har såklart slagit ut på mig nu! Jätte jobbigt, hatar skrällhosta. Det liksom bullrar i halsen när man hostar. Ush!

Igår runt 13.30 så mötte jag iallafall Isabelle stan :) Det blev en del shopping för min del och för Isabelles del så blev det lite läkemedel på apotheket. Här nedan ser ni vad jag köpt :)



Bild 1: "Myströja" från Stadium 149 kr (REA)
Bild 2: Söt kofta som går till naveln, 249 kr gina
Bild 3: Super snygg klocka från ur&penn, 249 kr (REA)

Efter att jag shoppat klart och Isabelle gjort sina ärenden för dagen så gick vi till ett ekologiskt caffé och åt en macka till lunch. Och som ni alla säkert vet så kan man ju inte jämnföra cafféernas mackor med dem som vi gör hemma, utan de här är ju mycket mer mättande! Gott var det iallafall och sedan åkte jag till Zanna och väntade på att hennes mamma skulle komma hem för Zanna skulle låna pengar av henne till kvällen.. Tanken var ju att Zanna skulle följa med på krogen men så vart det inte. När vi var hemma hos mig och jag drack och båda hade käkat så blev hon opeppad hlet plötsligt. Synd men sånt som händer! Pratade med Victoria om hon ville följa med istället och hon var på ;) Skoj!

Kvällen började på BK. Jag och victoria var nästan först av alla men det dög ändå. :) Sen kom det mer folk eftersom under hela kvällen! Träffade bland annat Olle och hans kompisar där. Sen kom även Lina också träffade jag gode där med :) Kul att träffa alla dom för det var ett bra tag sen!

Var mest med Olle och dom hela kvällen/natten men vid ett tiden när Victoria åkte hem så träffade jag Ted och hans kompisar. Så då fick det bli en sväng på Stadshuset med dom tills 2 tiden ungefär då jag tog bussen hem och sov!:)

Bjuder på lite bilder som vanligt!
(Klicka för större bilder)





Tack alla som var med igårkväll! Hade en riktigt kanon kväll/natt :)

Ikväll blir det se på fimen The holiday som jag hyrde nyligen.




Kommentarer
Victoria

Tack själv gumman :) det var trevligt.. Och om du inte har sett "the holiday" tidigare så kan jag meddela att jag tycker det var riktigt bra faktist! *ler*

2008-05-04 @ 17:14:37
URL: http://Oneirooz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0