rubrik saknas

Hej på er!

Här sitter jag och latar mig framför datan men ska alldeles strax ta mig ur stolen och laga middag tillsammans med pappa :) Blir lövbiff med pommes och bearniesås idag, mums :) En av mina favoriter det!

Runt halv ett idag så åkte jag in med familjen till stan. Jag och mamma gick runt på stan ett litet tag innan hon skulle börja jobba och pappa och emil åkte på träning som vanligt! Och som typ alla andra dagar så hittade jag något idag med ;) Köpte en parfym som jag ha velat ha jätte länge! Så det var ett bra köp .. Fick även en bodylotion, showegel och två lipgloss på köpet! Allt för endast 299 kr, riktigt bra pris :) Sen köpte jag en jätte söt plånbok på H&M också, 98 kr :) Inte dyrt alls tycke jag och jag behöver ju verkligen en plånbok! Så nu är det bara en väska kvar sen är jag nog nöjd ;)

Bilder på dagens shopping:
Klicka för större bild!



Parfym + gåvor
299kr, Kicks




Söt plånbok!
98 kr, H&M

Bjuder på en bild på mig själv idag med! :)

image77


Ikväll ska jag jobba mellan 22-04 .. Så innan det blir det väl tv skulle jag tro! Eller så ska jag kolla på Legually blonde 2  :) Såg ettan igår och den var faktiskt riktigt bra! Ha en bra kväll, kanske ses ... ;)


Kommentarer
karro

har du haft en bra dag? :D
jag hoppas det!
kram

2008-05-17 @ 16:59:57
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
malincatrin

Den parfymen har jag med tittat på ett tag men har aldrig tagit mig tid till att köpa den :) Är en person som brukar nöja mig med en parfym i skåpet..

2008-05-17 @ 17:04:55
URL: http://malincatrin.blogg.se
Ida

Kan Elin verkligen bli nöjd? :o
Ikea någon annan dag då istället sötnos :)

2008-05-17 @ 17:38:57
karro

haha, Karolina :D
kram

2008-05-17 @ 18:32:43
URL: http://thegirlbehind.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0