Post till mig!

Hejsan :) Orkar inte skriva så mycket idag eftersom jag är trött pga förkylningen och hostan :/ Den tär riktigt bra på krafterna alltså! Men blir väl frisk snart igen hoppas jag :D Fick iallafall hem de jag beställt från halens för ungefär 2 veckor sen idag.. Bikinin vill jag byta ut men vet inte riktigt till vilken än! Tänkte att ni skulle få hjälpa mig att välja ;) Men den vita, långa topen med en guldremsa över bröstet på satt faktiskt jätte bra. Blev väldigt glad när jag såg det =D Så den ska jag behålla..

Nu funkar det tyvärr inte att ladda upp bilder varken på bloggen eller bilddagboken!=/ Men håll koll vettja!;) Antningen på den här hemsidan eller på http://epmn.bilddagboken.se

Nu ska jag ta lite host medicin och gå o se på en film ;) Gonatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0