Nya chips

Haha, det här är en typisk elin grej.

För mindre än en halvtimma sen så skjutsade pappa ner mig till affären för jag var så sugen på den nya chpis smaken Sourcream and peppar. Har ätit den förr och älskar de chpisen nu! Väl vid chips hyllorna kunde jag inte hitta den så jag letade vilt efter något som det stod peppar eller sourcream på. Hittade den påse jag ville ha och gick till kassan, betalade och åkte hem glad! När vi parkerade bilen på gården och skulle gå in i huset igen så var jag dock inte lika glad längre! När jag läste på förpackningen så står det "Pepper chips" .. Besviken öppnade jag påsen för jag orkade inte bry mig om att åka ner och byta dem. Inte världens godaste chips men nu har man ju iallafall provat på en ny smak hos OLW's chips sortiment ;)

image78image80

Kanske inte vore så dumt att gå och kolla synen ändå?

Haha ;) Nu ska jag iallafall övergå till chipsen och se på tv!


Kommentarer
karro

haha nej, men bloggare brukar ju skriva till varandra ;D
kram

2008-05-18 @ 13:22:00
URL: http://thegirlbehind.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0