Nationella prov, del A

Sitter på skolan nu.. Lyckades ta mig hit efter många om och men i sängen! Mådde som vanligt inge bra när jag vaknade, det är då som det är som värst. =/ Men tog mig iallafall ut till moppen och gasade ner till buss stationen och tog bussen som gick 7.45 via västermalm. Den bussen stannar precis nedanför min skola så jag tycker det är lyx!=D
På skolan så hade vi nationella prov.. Mot mina förväntningar så var provet faktiskt rätt enkelt! Jag tror jag och hoppas att jag får Godkänt på den här delen :) B delen lär dock vara lite värre..

Har iaf slutat nu! Eller egentligen så har vi en lektion om 2 och en halvtimme men den lärarn kan ju glömma att jag tänker sitta här och hosta tills dess! Alla andra i klassen har även gått hem så jag sitter här och inväntar 10.05 bussen. Funderar på att ta med mig Elsa till stan idag och träffa Patrick! Har tydligen massa kläder hos honom som jag ska hämta och han har ett par byxor hos mig som han vill ha tillbaka. Tycker han att det låter som en bra idé blir det även en eller två rundor runt sidsjön. Vi hade planerat att göra det igår egentligen men jag fick hinder så det får kanske bli idag istället!:)

Skriver nog mer ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0