mot falun och stockholm

Hej på er allihop!:)

Nu var det väldigt, väldigt längesen jag skrev men det har berott på väldigt mycket jobb och väldigt mycket skolarbete.. Har knappt tid att skriva nu men kände att jag måste hälsa er adjö innan jag och några i familjen påbörjar vår resa mot falun!

Falun: Vi åker runt 13.00 idag. dvs ungefär direkt efter att jag slutat skolan! Vi åker bil med husvagnen på släp för att kolla på emil som har distriktslag cup! :) Det är en match ikväll vid 7 tiden och en imorgon klockan 13.00! Direkt efter matchen far mamma, pappa, jag och elsa vidare mot Stockholm!

Stockholm:  Det är ännu oklart vad vi ska hitta på där nere men det lär väl bli middag på restaurang alexandra när vi kommer ner och nån öl/cider.. Sen ska jag bara ta det allmänt lungt där nere och ladda batterierna till nästa skolvecka!

Åter igen på måndag!
Ha en bra helg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0