krogen here we come!

Hej.. :) Sitter här hos Zanna nu och väntar på att hennes mamma ska komma hem för hon ska låna pengar av henne.. Sen ska vi ta bussen hem till mig och käka o förfesta o så :D Fett taggad. Skönt att få komma ut ikväll! Tror det blir BK ikväll eller nåt annat ställe, gratis krog iaf för jag är rätt så fattig och zanna också :p

Var på stan förut med Isabelle iallafall :) Lika kul som vanligt att träffa henne! Fikade och fick en glass av nån som delade ut gratis på stan, mums ;) Sen köpte jag även lite grejer! Bla en klocka, en blommig kofta och en tröja på stadium :) En liten snyggare myströja om ni förstår vad jag menar! Kommer bilder på allt ikväll :)

Ha en bra kväll för det ska fan jag ha!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0