ekonomisk?

Inte det minsta, tyvärr! Pengarna på kontot och sparkontot har bara rasat iväg den här månaden men jag ska bli ekonomisk, det lovar jag! Hädan efter ska jag inte röra en krona från mitt sparkonto ;) Men idag var jag bara tvungen, helt enkelt. Hittade en skit snygg klänning till bröllopet, och då menar jag verkligen skit snygg! En ljus beige siden tubklänning med blommor på som var mörkare beige! Så den kunde jag såklart inte låta bli :) Sen hittade jag även en lång randig skjorta där! Blev kär i den så den har jag lagt undan tills på torsdag då jag får lön, vilket innebär att jag återigen kommer att besöka Veromoda den här veckan.. Handlar sällan där men det finaste plagget finns ju faktiskt där man minst anar att det ska finnas.. Blev även en lång svart kofta inhandlad idag och ett par leggins! Koftan var väl inte likadan som den jag har letat efter länge men den dög och den satt perfekt så den fick en plats i min kära garderob idag.

Annars så har jag varit på skolan idag och haft praktiskt prov. Gick skit bra förutom att jag inte kunde göra majonäsen. Försökte 3 ggr sen gav jag upp.. Efter skolan så blev det stan med ulrica och det var då jag shoppade allt detta! Middagen spenderades på subway och enda fram till nu har vi varit på stan och även en sväng på ulricas jobb och hälsat på victor som jobbade!

Det var väl allt för idag skulle jag tro..
Bilder på dagens shopping kommer inom kort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0