valpar i vårt hus!

Go' kväll!
För ungefär en halvtimme sedan så kom vi hem från Gunilla och c/o! Det var som vanligt lika roligt att vara där och träffa alla valparna och denna gång hade även Humlan fått sina valpar så då passade vi självklart på att gosa lite med dem också!;)

Men den här kvällen slutade inte riktigt lika som alla andra gånger som vi varit där! Den här gången tog vi faktiskt med oss alla valparna + elsa hem! :D Gissa om jag vart glad eller?;) Nu har vi dem här hos oss på heltid tills söndag eller måndag. Hoppas att vi får behålla dem tills måndag för det vore lite synd om vi måste lämna tillbaka dem på söndag eftersom det är min enda lediga dag under den här helgen. :/ Synd att det blev just den här helgen. Men men, hinner ju umgås massa med dem ändå! Ska mysa, kramas och pussa på dem hela tiden så fort jag är hemkommen från jobbet!:D

Så nu är alla valparna bosatt i vardagsrummet inom inhängnat område. Var tänkt att jag skulle ladda upp en bild här nedan men självklart så funkar det inte då man vill göra ngt. :p Men det kommer bilder framöver, det lovar jag!;) Nu ska jag gå och gosa lite med valparna och Elsa sen ska jag hoppa i lopplådan för jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Efter jobbet så ska jag till Patricks lägenhet och sova där så det kommer väl ett inlägg nån gång under kvällen förmodligen!;)

Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0