"Välkommen till max det går bra att beställa"

Gokväll allihop! :)
Kom alldeles precis hem från patricks lägenhet. :p Förstod mig inte på deras tv och deras dator funkade inte så då ville jag inte sitta där helt ensam hela kvällen så Sebbe fick skjutsa hem mig mot betalning :) väldigt snällt tycker jag!

Idag har jag bara jobbat och jobbat. Det var en seg dag men har iallafall fått lära mig något nytt ;) Fick stå i drivern idag :) Det var faktiskt jätte roligt! Mycket roligare än att bara stå i kassan fast lite stressigare :p Menmen, som den stjärna man är så klarar man ju alltid ;) Till och med det där med att stå i drivern. Hoppas jag få stå där fler gånger! :D

Nu är jag väldans trött så ska snart gå och lägga mig!:)
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0