lång ledig!

Gud så skönt med lov!:) Dock tog jag ut segern lite i förskott men det var välbehövligt känner jag. Lovet ska endast ägnas åt att vila upp mig, mysa med patrick och jobba! Sen blir det väl några svängar in till stan också och umgås med lite folk!


Sen har jag lovat mig själv att jag ska börja med teorin nu i veckan som kommer också. Börjar ju faktiskt att dra ihop sig. Den 17 april har jag ett teori prov bokat på vägverket! Så här ska det pluggas teori minnsann! Klarar jag det så är ju nästan allt så gott som klart!;) För körningen ser jag inte som något hinder, det är bara teorin som krånglar men det ska nog gå en vacker dag som den 17 april!

Idag har jag inga planer alls på vad jag ska göra, förutom att jag har lovat min mor att gå en promenad med henne ner till ICA och storhandla! Och ikväll blir det nog en sväng till skogen och hälsa på elsa och valparna! :) Det finns tid för oss, hoppas bara att det finns tid för Gunilla med!

Nu ska jag kocka ihop nån slags lunch!


Kommentarer
Jessica

Tack =)Du har ju inte så långt kvar du heller :)

2008-03-19 @ 14:35:38
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0