Klirr i kassan?

Ser inte så ut, tyvärr.. Har blivit hemskickad tidigare från jobbet nu i 2 dagar. Så nu har hela 8 timmar gått bort för mig! Det vill säga en hel arbetsdag sammanlagt, och det är ju aldrig kul.. Ska det hända något på kontot så vill jag ju ha mina bestämda timmar. Menmen, sånt är livet! En sak är säker: Imorgon tänker jag bannemig inte gå tidigare! Dom får tjata bäst dom vill men imorrn får dom skicka hem någon annan om det skulle vara behövligt ;)

Så nu sitter jag här på mammas jobb och nördar på framför datan! Vet inte alls vad jag ska hitta på, funderar väl på att åka upp till lägenheten och kolla på en film om en stund. Patrick kommer ju inte förän kl 22.00 ikväll så det är några timmar som måste ersättas med något kul, eller tråkigt..

3 kommande saker!

- Jag fyller 18 år den 5 april
- Jag och Patrick flyttar ihop
- Jag börjar jobba nätter!

Det var väl 3 roliga saker som händer inom kort!  :)


Kommentarer
mel

Aprilbarn är bäst, jag fyller år 24 ;P höhöh

2008-03-24 @ 21:47:18
URL: http://mvillaverde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0