Jobb, jobb, jobb...

För en liten stund sedan så ringde Sussi från MAX och frågade om jag ville jobba imorgon, självklart sa jag ja! Inte långt efter att vi avslutat det telefonsamtalet så ringde hon igen och frågade om jag inte hade lust att jobba på fredag också, och det ville jag! Klart man jobbar på fredag för då är det ju dubbel lön och allt!;) Den dagen gick inte att motstå.

Så min påskhelg är fullspäckad med jobb från början till slut! Men jag klagar inte. Jag jobbar så gärna eftersom jag inte firar påsk på nåt särskilt sätt.


Här kommer jag då att spendera min påskhelg!
image6

... På MAX i Sundsvall, antagligen bakom någon trevlig kassa apparat!
Kom och hälsa på! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0