i'm so back!

Äntligen, så är jag tillbaka igen!:) Saknade bloggandet väldigt mycket då jag inte skrev men kände ingen lust till att skriva då min blogg såg förjävlig ut rent utssagt. :p Så nu har jag gått tillbaka till blogg.se igen och har hittat en spännande design! Kommer säkerligen en finare design nångång i framtiden =) och med fin så menar jag att den är gjord av mig själv eller nån närstående till mig. Alltså ingen av blogg.se designer!

Nåja, man ska väl skriva nåt roligt här också!:)

Idag har jag, mamma, pappa och emil varit i birsta på jakt efter en ipod till emil och när vi ändå var där så passade vi på att kolla efter en mobil telefon åt mig. Emil hittade iallafall det han skulle ha. Han fick sin ipod classic och jag fick bara en liten funderare med mig hem idag. Så efter många om och men mellan en Noika 5610 och en Nokia 5310 så har jag nu kommit fram till att det är en Nokia 5610 som jag vill ha av min kära mor och far på min 18års dag!
nokia 5610


Kvällen ser ut som följande:
- Singing bee
- Wallander

Inte allt för tokig kväll! Nu måste jag springa till tv:n! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0