Hip hip hurra!

Grattis min kära lillebror på 16års dagen!! :)
Hoppas du gillar min fina present:D! tror den blir super åt dig ;)

Idag fyller min yngsta broder 16 år så det ska såklart firas med tårta, fika, presenter och en super god middag. Här hemma bjuds det på fisk med potatisgrattäng och hollandiesås på denna födelsedag! Mums, det är faktiskt en av mina absoluta favoriter. Mammas hemmagjorda potatisgrattäng är oemotståndlig:D

Och när det ska firas födelsedagar så är jag den som är mest för presenter. Jag gillar att uppskatta folk och göra dem glad, men ibland är det faktiskt inte så himla lätt. :p stod i kiks affären i ungefär en timme idag tror jag och försökte hitta en passande parfym till Emil! help me, vad svårt det var. :p Inte lätt när det är svårt. ;) Men hittade en till slut iallafall som jag älskar och som ska vara väldigt populär bland killarna. Köpte just den parfymen bara för att patrick har den och det bästa jag vet är att ligga och mysa på hans bröst när han har den parfymen på sig.. :D Så jag hoppas att han gillar den!:) Annars vore det ju lite synd.. Men annars får man ju tänka som så att det är ju faktiskt tanken som räknas!

Men nu har jag faktiskt inte tid med det här längre!
Har fått i uppgift av min mor att göra tårtan, så bye!

Tårta


Inte en sån där tårta jag ska göra men jag kan slå vad om att den kommer att bli minst lika god ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0