Go' kväll!

Här sitter jag efter att ha varit igång sedan klockan halv 7 imorse. Så då förstår ni nog att jag känner mig aningens sliten och riktigt trött! Men kan ju inte svika min kära blogg, kände att jag bara måste skriva ett litet inlägg iallafall!;) Men så säger jag alltid fast nästan varje gång slutar det med ett ovanligt långt inlägg. Menmen, desto mer jag skriver desto tröttare blir ju ni och då somnar ni ju gott ikväll!;)


Iallafall.. Idag har jag som jag skrev imorse jobbat. En helvetes dag var det. Usch och fy! Köerna var till ingången hela dagen i stort sett så man har ju knappt hunnit med att andas känns det som :p Men jag har ju överlevt dagen iallafall och det är huvudsaken!:D Förutom att jobbat så har jag gosat med valparna hela morgonen innan jag drog till jobbet! De är så söta:) Saknar dem faktiskt redan :p menmen kommer ju hem imorrn kväll så får gosa lite då! :)

Sen har jag fått ännu mera  pass i helgen! Men jag klagar inte. Jobbar 12-21 på lördag och på måndag 12-21 igen, men då får jag dubbel lön också så jag klagar verkligen inte :D

Just nu sitter jag hos Emma och Patrick och ska nog gå och slå på en film strax!
Skriver kanske något imorgon kväll om valparna låter mig göra det!;) Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0