April blir en fattig månad

Åh, gud så less jag är just nu.. :o kollade på mitt schema för april idag: 26 timmar sammanlagt och 4 pass!!!!:o SÄMST! Undrar jag om det blir nån flytt för mig. :s Med de här timmarna kommer det definitivt aldrig att funka iaf! Ska prata med Sussi iallafall och se om det finns några extra pass åt mig och berätta om den kommande situationen.. Har ju även gått bort typ 10 timmar för mig den här månaden så lite pass mer skulle ju inte sitta fel! Men ska nog jobba på min 18års dag, tyvärr! Men har ju inget annat val, måste ju ha timmarna och pengarna för att min ekonomi för en lägenhet ska fungera. Så, vad gör man inte? Får väl jobba på myndighets dagen, baaaad!

Som ni ser, inget roligt alls att berätta idag. :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0