Trött!

Trött är nog det minsta ordet jag kan hitta just nu.. Är helt slut efter att ha jobbat som jag gjort i helgen, och imorgon ska jag upp ännu tidigare än vad jag gjort de här dagarna, nämligen 05.00! :/ Måste åka senast 06.00 härifrån eftersom man ska vara på flygplatsen minst 45 minuter innan.. God, jag kommer aldrig att kunna ta mig upp! Men om jag tänker på mina söta kusiner, världens bästa mormor och världens bästa kattis  så kommer jag nog upp! Jag ska upp!

Har iallafall nyss varit i stan med lisa, eller ja.. Vi tog en liten sväng på gatorna i stan och sen gick vi till max och käkade! Väl där inne så kom jag på att jag inte orkade vänta tills 23.15 bussen så jag ringde till oskar så fick han och spansk skjutsa hem mig:)! Snällt :D Lisa följde också med så nu är hon på hemgång med dem i bilen..

Ska packa det sista och sedan slå på en film!
Hörs väl nästa gång på fredag skulle jag tro :)

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0