Heja sverige!!

Godmorgon ;)

Börjar känna mig lite oansvarig som sovit de senaste dagarna då det är skola! Skulle gå idag då det är skolavslutning enbart för våran klass med massa aktiviteter på norra berget men såklart så lyckades jag inte ta mig upp ur sängen ;/ real bad!

Ska strax platta håret lite sedan far jag direkt till skolan för att tömma mitt skåp på altinska :) Sen ska jag jobba.. Blir väl nån slags middag där med skulle jag tro!

Ska se om jag kanske kan få gå lite tidigare idag.. Vill ju hem och se Sveriges första match!

Sverige-Grekland

2-0 .. Någon som vågar säga ngt annat?;)



Kommentarer
Jessica

2-1 till Grekland :( Daniel Andersson spelar ju och men en sån dålig spelare kan inte sverige vinna.

2008-06-10 @ 18:29:05
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Ser dock ut som om du kommer att få rätt. Men de är inte jag ledsen för =)

2008-06-10 @ 22:28:04
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0