Förlust..

Hur kommer det sig att jag är så gräsligt bra på att gissa?;) Haha, måste bara få fråga för det här är andra gången jag tippar rätt på Sveriges matcher! Eller okej, jag tippade 3-1 till Spanien men det blev 2-1, men ändå.. Ett mål ifrån ju, fyfan vad jag är skicklig!;)

Och en till sak som ni för övrigt inte kommer att bry er ett piss om men som jag måste säga ändå är att jag stod för en liten stund sen och lagade lunch låda tills imorgon. Det fick bli kycklingpasta, tyckte den såg god ut på förpackningen så tänkte att den här ska jag prova.. Men tror ni att det är nån kyckling i den där förbannade kycklingpastan som de så fint uttrycker sig!!? Sjävklart inte!! Blir så less. Det enda företagen gör idag är ju förfan att snåla på allt och lura folk på pengar. Fattiga jävlar! Ni kommer troligtvis aldrig att förstå vad pengar är och vad man har dem till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0