Död..

Jaha, som ni säkert redan vet så har jag jobbat idag.. Tärd dag som fan! Kunder som klagat och slängt brickor på en!:p Sånt gillar vi, yes.. Haha. Det finns ju folk som inte kan bete sig helt enkelt.. Så dagen har varit helt kass..

Som tur är så har man en underbar släkt och familj! :D Pappa fixar kebabtallrik och mamma beställer godis av mig och pappa, kan det bli bättre? ;) Nej, jag tror fan inte det!

Sen fick jag ett erbjudande om att stå i baren på Kattis och Nisses bröllop som är om två veckor! Och det gör jag såklart så gärna :) Linus och Emil ska kanske också stå där och sälja lite öl och cider!

Ikväll blir det nog bara lugnt.. Känner inte för att dra ihop ngt direkt..
Jobbar natt imorn så jag röstar för en fim och lång sovmorgon imorgonbitti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0