Vilken dag.

Hej på er alla kvälls glada människor!

Här sitter jag i min ensamhet och gör ingenting. Sov bort hela dagen idag, ända fram till kl 15, så jag lär nog underhålla datan ett bra tag in på natten!:p Inte så bra men jag har ju förfan sovmorgon imorgon så jag tänker ta vara på den här stunden!:D Tänkte att jag skulle ta 9.50 bussen in för jag ska ju klippa mig 10.45  :) Det roliga är att ingen vet hur jag kommer att se ut imorgon. Kan ju lika gärna komma hem som en utomjording, men får väl hoppas på att det blir bra :) Har inga planer alls inför klippningen. Det enda jag vet är att jag vill behålla så mycket av längden som möjligt, göra mer slingor och göra något åt min lugg så jag kan ha den utsläppt:)

- Hej! Jag vill att du klipper mitt hår så man ser en stor förändring men behåller mycket av längden. Jag vill göra ljusa slingor och göra något åt min lugg. Vill du ha i en till färg utöver slingorna så får du göra det med! Jag litar på att det blir bra.

Nåt i den stilen tänker jag säga, sen är jag tyst..


Godnatt peoples!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0