Wii

Hej bloggen, hej vänner, hej fiender!

Kom hem för en liten stund sedan, tog 18.15 bussen hem från stan :) Fick sluta tidigare idag men blev kvar en liten stund till efter det ändå..

Ikväll har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på.. Funderar på en liten ta-hand-om-dig-själv kväll med diverse tillbehör så som hårinpackning och ansiktsmask! Köpte ju en hårinpackning sist när jag klippte mig så det börjar väl bli dags för att inviga den och betygssätta!

Räknade lite..
Tycker att jag har jobbat som en gris den här månaden och det har jag! När månaden är slut så har jag jobbat 153 timmar, några timmar går bort då jag fått sluta tidigare men det jämnar ut sig med OB tillägget.. Det blir en mycket fin lön som kommer i augusti :) Woho!

En sak till.. Jag skulle ha jobbat 4 nätter irad den här veckan, men det blev 5! =/ Fast jag tänkte att om jag ändå skulle jobba 4 nätter så gör det ju ingen skillnad om jag tog en 5e natt.

Nu ska jag fortsätta bläddra runt bland alla hemsidor på internet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0