vad är sommar?

Hej hopp :)

Har inte tagit mig tid för att skriva något i bloggen idag förän nu.. Vaknade vid 2 idag och då fick det bli en lätt frukost/lunch.. Och precis då jag satt tänderna i mackan så kom mamma och pappa hem med hundarna från vemdalen! Så då vart jag ju såklart tvunget att umgås med dem ;) Sen har dagen bara rullat på i sin ordning.. Har hämtat paketet från josefssons till exempel! Allt passade skit bra. De lilla som jag beställde dvs;)

Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli dags för att åka! Tänkte åkte vid 18 så är man framme tills 18.45 ungefär.. Lagom tid för att äta lite :) Så kan man äta i lugn och ro också!


Vad är sommar?



Sommar för mig är färgen röd:
Röda naglar, jordgubbar, hallon, smulton, röda kläninngar osv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0