utlandsresa? ja tack!

Fick nyss en fråga av jessica om jag inte var sugen på att åka utomlands!
Självklart har jag det! Skulle inte sitta helt fel.. Här är det ju fan ingen sommar så..

Idag har jag shoppat och jobbat.. Har inte hunnit med så mycket mer!
Köpte ett par snygga chinos på MQ.. Även 50% rabatt på dem! Mycket bra!=)
Sen köpte jag två matchande t-shirts till dem.. Lite större, pösigare tröjor!

Nu vet jag inte vad som händer.. Det regnar ute, vad hittar man på då?
Känner för att baka lite, en kladdkaka vore fint! Får se hur jag gör..


Kommentarer
Josefine

Utomlands skulle inte sitta helt fel :) inte en kladdkaka heller för den delen ^^

Ha en trevlig kväll.

2008-07-21 @ 20:22:29
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0