uppe med tuppen!

Hejsan!  :)

Igår så satt jag hos firsören i nästan 3 timmar, men jag måste säga att jag ångrar mig inte ett dugg! Toppen ställe att klippa sig på och dessutom fick jag ett mycket bra resultat på mitt hår, efter folieslingorna och klippningen :)

Efter klippningen
så jobbade jag ett tag.. Bara 2 timmar typ men dom behövde lite hjälp med uppfyllningarna och så..
Efter jobbet åkte jag hem och då kom johanna på besök! Hon sov över här också :)

den här morgonen ringde klockan vid 06.00 och då var det bara att stiga upp! Åt lite fil och drack lite te med johanna sedan följde jag och hundarna med henne en bit på vägen så de fick sig en morgon promenad.


Mitt resultat hos frisören :)



Kanske inte världens bästa bild på mig!
Och inte heller på frisyren hon klippte,
men här syns iallafall färgningen bäst :)
(okej, inte bäst.. för bäst syns den ju såklart i verkligheten)


Idag ska jag jobba mellan 11-20! Och fram tills det att bussen går 09.50 så ska jag nog städa =)
Imorgon jobbar jag samma tid för den delen! Tänkte bara ut i fall att ni undrade, liksom ... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0