Stolt elin!

På ungefär 1 och en halvtimme så har jag hunnit med massor av grejer! :) Har varit ner på MAX en sväng och kollat om augusti schemat kommit upp, men det hade det såklar inte gjort.. Medans jag ändå var där så passade jag på att äta min frukost som fick bli lökringar!;p Haha, funkar ju det med, eller hur?;) Sen tog jag min kära moped och åkte hem till matfors.. Mobilen var död så jag kunde inte lyssna på musik men då kunde jag ju sitta och tänka massor istället.. :) Kom på den smarta idén att jag skulle åka in på banken och prata med dem hur jag gör för att beställa nytt kort med eget kortmoitv på .. Så enkelt det var: Skaffa e-legitiamation, sen var det bara att beställa..

Så idag har jag alltså införskaffat mig ett e-legitimation och ett nytt kort! Eller kortet kommer ju inte än, det dröjer 1-2 veckor .. Bilden ska ju godkännas osv!

Jag kan inte annat än känna mig stolt över mig själv idag!:)
Det här ska firas med en promenad med Elsa ner till byn och köpa jordgubbar!:D


Mitt nya kort kommer att se ut ungefär så här..
Det är ett mastercard och ett bankkort!
Annars så ser det likadant ut och jag är så nöjd, så nöjd!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0